RAMADHAN AL MUBARAK
Assalamualaikum wbt.


Alhamdulillah, Ramadhan yang pertama.  Bulan ini amatlah dirindui dan dinantikan, hehehe yang benar dong!  Semangat untuk beribadah adalah amat meronta-ronta sekali (ayat kah lagi ni).

Niat sudah dipasang siap-siap, bila tiba Ramadhan ini, mau baca Al Quran setiap hari, mau menenangkan diri dan mempertingkatkan kesabaran kerana sejak akhir-akhir ini tahap emosi boleh tahan juga dan banyak lagi lah....Insya Allah, akan cuba dilakukan dengan sebaik mungkin.

Lots of things berlaku lately tapi orang bilang past is past but adakala masih terngiang-ngiang lagi kejadian-kejadian yang berlaku, sakit hati pun datang balik.

Well....kadang-kadang kesian dengan orang yang bikin sakit hati ni sebab kesian dengan perangai mereka.  Lucu pun ada sebab ada yang berlagak pandai walhal sebenarnya tidak tahu and end-up I'm the one yang men"settle"kan the mess.....sakit hati, kesian dan lucu.

Tidak apa, yang untung me juga hehehe sebab tahu banyak benda.  Nah...melalut sudah cerita,.

SELAMAT BERPUASA 
www.tips-fb.com

1 comments:

Allah Almighty allows υѕ tο another golden opportunity tο take advantage οf thе blessings thаt wе аrе again going tο play a holy month οf Ramadan Kareem. During thіѕ month οf blessings thаt аll Muslims аrе given thе opportunity tο gеt rid οf ουr misdeeds аnd forgiven.