Parking Ticket
As I said in my early post, went to KF for lunch and the special occasion ---> bayar itu parking ticket.  In my mind kan mesti lah banyak ni.  Actually, bukan semua orang tahu DBKK ada buka kaunter checking ni, so kiranya tidak juga lah lama mau beratur.  Sampai di sana, ada lah beberapa orang, ok lah kan but kena tunggu juga sebab banyak juga kiriman no dari kawan2 dorang.  What I can see lah, 1 orang ada macam 5 no. kereta gitu atau less. 

Check punya check...overall parking fee yang me belum bayar @ tertunggak adalah RM275.07 then after discount 95% me bayar RM42.30.  Itu adalah kiraan sehingga 31 Mac 2008 so April hingga Julai belum ada lagi.  Kena check lah lepas ni mana2 lagi tu parking ticket yang belum dibayar.  Mau juga bagitau opismate tapi my hp kan tertinggal dirumah so after balik opis lah. 

Masuk ja main gate tu, si asuk tersebut pasal kad raya, baru me teringat belum ambik untuk boss lagi.  Pegi lagi ambik di opis dia then sampai ja opis nah pot pet pot pet me kestau orang opis.  Apa lagi cepat2 lah dorang pi KF.  Siapa yang tidak mau kena bagi discount kan.....hehehhee.  Bah sekian lah dulu untuk petang ini....nanti kejap lagi boss balik dari kuliah, kedapatan nanti ahahahahha. (^_^)
www.tips-fb.com

0 comments: