No update tapi bilang mo update....please dong!
Salam (^_^)

Ya ... manisnya berjanji kan untuk mengupdatekan belog ni tapi janji tinggal janji dong.....!!!!!  Sorry guys, bukannya ndak ada topik yang best-best tapi aksesori untuk entri baru seperti gambar selalu tidak dapat diambik karena bateri tidak dicharge ya, angkara sang punya kamera TERLUPA UNTUK MENGECAS BATERI KAMERA.

Nah...itulah siapa suruh, kalau ndak sudah ada tu gambar-gambar penyeri entri terkini hehehe padan muka, jadi jangan kuciwa kalau pendapatan di Nuffnang ndak bergerak.

Memang betul, kadang-kadang kuciwa dan sungguh jeles bila nampak entri kawan-kawan blogger yang lain mencecah ribuan sedangkan empunya diri duiiina sikitnyaaaa....bila sudah bersemangat tu mau buat entri baru, kamera plak buat hal....jangan salahkan kamera sila salahkan diri sendiri sebab LUPA.

Mungkin juga sebab entri tidak menarik untuk dibaca? Mungkin juga penggunaan bahasa yang digunakan dalam belog ini menyukarkan pembaca? Atau.....memang penulis belog ini sengaja mencari alasan hahahahahaha apa-apa saja lah kan...eeuwwww sungguh lah ayu ayat-ayat ku ini (@_@)

Ganbatte Kimora san!
www.tips-fb.com

0 comments: