Tag 5 x 4 by China Doll
4 pekerjaan yang telah aku lakukan dalam hidup:
  1. Baby sitter --> Bayaran lumayan hokey, cuma dibuat masa cuti sekolah dan break sem dolu-dolu lah hahaha
  2. Burger King Centre Point Branch --> Hehehe me started as Trainee then Kitchen crew and last sekali Cashier
  3. For 10 years as PA in the same department since me joined and nothing change
  4. Student oso considered pekerjaan juga lah kan so still 3 sem to go and horray!


4 tempat aku telah pergi dalam seminggu ini:
  1. Opis ku yang terchenta - nun dekat pantai hehehe
  2. Food Court (ndak tau apa namanya padahal tempat biasa hahaha)
  3. Maybank Jalan Pantai --> ambik duit
  4. Kedai Yolisan ---> beli newspaper untuk opis

4 makanan kegemaran aku:
  1. Sup --> sayur, tulang and tomyam
  2. Sayuran --> my fav mesti ada sayur walau macamana pon
  3. Western food
  4. Masakan mama --> especially ikan masin/liking campur tuhau nyam nyam

4 tempat yang sepatutnya aku berada sekarang:
  1. Di rumah berehat sambil menghabiskan buku Little Black Dress yang masih ada 4 belum dibaca
  2. Di kampung --> bermanja-manja dengan dorang si Ketot, Gubuk and Comot
  3. Tempat yang indah-indah ni --> got few places but keep in mind dulu
  4. Dunno lah mana lagi paling-paling mau bermalas-malasan ja depan TV

So the other 4 person I want to tagged are...
  1. Rahma
  2. Aimi
  3. Illa
  4. Chenta
www.tips-fb.com

1 comments:

Kau pg tengok blog adikku elsa. Ada tambahan ni tag. Aku tercicir. Patut masukkan favourite movie tv ko mo tengok lagi dan lagi. Aku x sempat kasi betul blogku pasal aku d kl. Nanti ko tambah maklumat tu kio.