MINGGU EXAM
Okie dokie...minggu exam baru ja dua hari yang lepas tamat but for our class it ended bit early which exactly on the 2 Dec 2008. What me can say ... lu fikir lah sendiri KIMORA hahahahaha.

Really tough lah this sem, when me say tough its really tough especially for the comm. philosophy, macam mau kering otak me fikir apa mau ditulis dalam buku jawapan tu, sampai me tidak baca arahan menjawab dengan betul so 25 marks hilang begitu saja...arrggghhhh. Never mind lah, satu pengajaran for me supaya BACA BETUL BETUL ITU ARAHAN.

Bah...kita tinggalkan soal itu sebab tidak juga dapat diulang balik tu masa. Semenjak ada blog ni kan...everything pun kena captured, my classmates pun tidak kisah sudah hehehehe. Paling-paling pun dorang cakap,"aaa untuk blog lah tu", hehehehe. These pictures taken on the very first day of the exam's week but for us, it was considered second day lah since we have one informal exam that we took 5 days before.


Group pic with our Sifu, En. Suhaimi.

Nah...ini Sofian aka Sponge Bob hehehe jangan marah aa Pian.

Rizal @ Maru

Selepas paper Teknologi Maklumat, Nick, Yus, Nazri and Sofian.

My lovely sista, Juma and Amy.

Diluar DKP4

Banie, Anje, Rosnah dan Sharifah

Bro Kassim

hahaha pose maut si Sofian!

www.tips-fb.com

0 comments: