PROMOSI KELAPA PANDAN
:littlegirl1: Mau beli kelapa pandan? Kiranya mau promosi my dad punya kelapa pandan lah ni, dari dulu lagi bah kunun me mau tolong tapi dunno dengan cara apa? My dad actually sudah pencen so daripada boring-boring di rumah kan duduk sorang-sorang (since my mom still lagi kerja and semua anak-anak pun teda di rumah heehehe kerja lah bah), dia mengerjakan lah perniagaan kecil-kecilan ni. Kebunnya hanya sebelah ja rumah, easy access bah, ada juga tempat lain cuma belum diusahakan lagi since lack of workmanship and oso ka-ching.

Biarpun kecil-kecilan, ia membantu juga menambahkan pendapatan. Selalu berabut juga lah dulu mau minum and makan isi kelapa pandan ni sebab SEDAP BAH, since ada sudah ni sendiri punya tanaman, macam berabut juga lah pasal kena reserve bah sudah oleh tu pembeli hehehe.

Bah kalau ada yang berminat tu boleh bah atur dengan my dad, kalau mau datang pi rumah tinguk2 pun boleh bah. Tapun ... macam me pulak kepingin mau tu kelapa hehehehe. Ada lagi projek tu tapi me belum boleh kasi announce lagi, nanti kalau ok sudah, me kasitau kamurang ya.


:minimo_40:BELI LAH PRODUK TEMPATAN
www.tips-fb.com

0 comments: