When suddenly blank...
Assalamualaikum...


Wah me so blank lah this morning...probably it's friday today or probably because of midterm exam this coming sunday or assignment yang belum siap aka belum start lagi (padahal mau dihantar sudah next week...ampun!!!) or bla bla bla bla bla.....

Sepatutnya kemarin kan, me post banyak entri sebab target this month mau kasi sampai ni entry ke 100 entries lah (wah minta pujinya)...tapi bila tuan punya blog ini sendiri dalam keadaan yang sungguh lazy tahap mau mati, camana lah kunun mau kasi sampai tu target.

Nah ketara lah kan yang me ni malas tapi dalam minggu ni ja bah. May be masih dalam raya mood bah kali ni sebab me cuti raya pun ngam ngam untuk minggu raya tu ja then balik awal untuk pi beraya dengan classmates di rumah incik kassim di sipitang dan semangat lah ni kunun mau pi kuliah hari ahad...sekali tinguk kan cuma kami 6 orang ja yang datang...astaga hampehsss betul lah. Tapi tidak apa lah since attendance tu kena ambik juga oleh En. Syahruddin (wah ndak sia sia jugalah hehehe).

Lepas tu pigi breakfast di Kingfisher, tinguk tinguk ndak ada kedai yang buka kecuali dua tiga lah, kami lantak ja lah pi restoran apa tu ndak ingat sudah nama. Pot pet pot pet pot pet....biasalah kan perempuan hehehe, habis breakfast kami trus balik. Dalam pada masa itu juga, me telah mengsmskan si asuk, tanya dia mau keluar ka indak, lamanya menunggu balasan sms dia, me sempat lagi sampai di rumah dan tinguk tv dengan senang lenang. Bah jadi juga bah kami kluar, me pi lah ambik dia di rumah then tukar position jadi passenger haahahhaa dia jadi driver hahahaha (evil laugh). Pi lunch, pi beli tu kimchi then trus balik lah...boring juga berjalan time cuti ni.

Bah itu ja untuk kali ini, nanti me sambung lagi kalau ada idea tu datang.

www.tips-fb.com

0 comments: