1 Syawal
Assalamualaikum wbt.


Ye ye ye raya dah datang....hehehe melebih-lebih lah pulak kan. Sempat lagi blogging ni (mau ikut macam Kak Red - blogger tegar hehehe tapi Kak Red lagi famous). Am supposed to upload pics but silly me terforgot lah extension wire...never mind will post it when me back to KK.

Pagi 1 Syawal ni, me and family will gathered around at my aunt's house then baru lah acara rasmi every year ---->AMBIK GAMBAR FAMILY DI STUDIO!!!! This year berenam lah since my bro dah kawin kan....but SIL tengah morning sickness gitu so hopefully she will be okay lah sebab me and my mom sudah plan mau berjalan ja ni hari (kalau me larat lah hahahhaaha...habis lah diet me sebulan tu.)

Bah...me mau berinut dulu...till then ---> Selamat Berhari Raya, Pandu Cermat Jiwa Selamat.
www.tips-fb.com

0 comments: